60års fest

Den "hemliga" festen va alltså min mormor's 60årsfest. som min mamma+syskon+morfar gjort för henne, vet inte vilka som läser min blogg & mormor visste ju inte om festen. :P fattar ni? höhö ..
Det va jätte trevligt, alla drack öl & jag drack massa vin. gott va det, så åt vi ostbricka & smörgåstårta & kaffe. jaa, det va trevligt iaf. blev lite små lullig. höhö.. dock skämdes jag lite för dom pratade om morfars & mormors förra hund Simba. då blev jag lite lessen, jag saknar den hunden sjukt mkt & klarar itne av att prata om honom utan att bli lessen.. Älskar hund <3

Dagen dårå..
Idag körde mamma runt mig till olika affärer för jag skulle ha en pool till Haley, svårhittat kan jag lova, men till slut hittade jag en :) Hon har badat sjukt mycket idag, sprungit runt naken & vart en pajjas så man skrattat en massa. Sen har hon hoppat studsmatta (( mamma har en jätte stor )) & hon älskar den, hon gör olika trix & hoppar, sätter sig på röven, hoppas & landar på rumpan & skrattar. haha, så rolig. kan filma henne imon typ.. om jag kan alltså. .^^ då ska ni få se på roliga Haley =)) Sen har vi grillat & därefter så gick ja & Haley & badade (( badkaret )) sen borsta jag tänderna på henne & tog på pyjamas, helt slut va hon. men tror ni hon somna? NEEJ, haha, hon skulle prompt vara uppe.. Så det fick hon, till 10 sen somna hon direkt.. Imon när jag väcker  henne för dagisdags kommer hon vara lite trött.. Om inte annat så lär hon va halvt död när jag hämtar henne ;P  (( om ni inte fattade något så är det så att jag och Haley sover hos mamma inatt ))

Jag har även börjat flossa som en idiot sen jag brände mig.. inte roligt.. har iaf blivit lite brun :) Sen har jag fått färg idag oxå.. :) naaajs. imon när Haley är på dagis så ska jag sola 1,5 timme på ena sidan & 1.5 timme på andra :) då ni ;) dock vet jag inte om detta blir av när det väl gäller. tycker det är ganska segt och tråkigt och ligga i solen.. :P Hoppas att jag gör det ändå.. därför är solarium bäääst ;D


Nää ska fortsätta titta på tv4fakta nu ;D


Kommentera mera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress, tack! ;)

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0