Heeeej..

Igår blev det inget dagis för haley's del . . Det va stängt för studiedag lr något sånt. Tur jag kom på det precis innan jag skulle gå, men det kom jag på när jag ringde dagiset för att säga att vi försovit oss, blev kopplad till kommunen och då kom jag på att det va stängt.. :P  Hur som, så åkte vi in till stan vid halv tio ungefär, med A & K . . Hoppade av i sandsbro & gick hem till frida. bytte om till sommarkläder & sminkade mig lite. Drack kaffe och så. sen tog vi bussen till stan & jag köpte cigg och en glass till Haley. sa Hejdå till Frida & gick vidare till strandbjörket. Mötte upp A & K där.  Haley & kevin badade lite och åt yoggi .. Och sprang runt och busade. himla härlig dag. det enda som fattades va älsklingen. !

Vi va där i några timmar sen körde A hem mig och haley till mamma, haley lekte sen nattade jag henne i vagnen och målade lite möbler. sen svettades jag och blev helt slut och då tog jag kaffe och cigg istället.. När Haley hade vaknat fick hon äta , TRE glassar.. hehe. För varmt för henne att äta något annat, hon äter nästan aldrig på sommaren förutom lätt mat. . : / men det är ju förståeligt. .=) har bränt mig lite med.. :P

Nu ä haley på dagis och jag sitter här. får se om jag solar lite snart.. =)

Ha en bra dag

Kommentera mera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress, tack! ;)

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0