51 minuter sen

som jag skrev här sist, på den tiden har hon fått 3 utbrott & det ena höll på i tio minuter, varför ? jo för att hon inte fick slänga iväg alla dvdfilmer.. Mitt tålamod sitter i halsen på mig just nu... Har ringt bvc iaf & hoppas hon/han ringer snart ! Tänk att jag, JAG som är Haley's mamma är orolig för hur jag ska klara hela jävla dagen med dethär.. vet inte alls hur det ska gå, faktiskt.. får lust att åka in till stan & träffa folk hela tiden för att se om hon lugnar sig, men det går inte, för jag skulle aldrig i hela världen sätta mig på en buss med henne som hon är nu.. Det skulle sluta med att vi hoppar av mitt i skogen, för att sen... ja för att sen, gå eller vad?!  i vanliga fall brukar jag kunna plocka undan och bädda sängarna och sånt, det går ju ganska snabbt, men nu springer hon bara efter mig och nyper mig i benen såfort jag går in i sovrummet och ska bädda.. men jag har ju några timmar på mig att bädda.. tack och lov för det!!


Känns så hopplöst just nu, känner mig verkligen helt värdelös och svag, det känns lite typ: knäckt av en två-åring.. suck... det är verkligen hon som har "makten" just nu, inte helt. men det börjar bli lite så.. och det är fan INTE bra!


Fan va skönt att skriva av sig här nu ! vill att min fina underbara unge ska bli som hon brukar..


Kommentera mera!
Postat av: Jessica

HEJ HJÄRTAT!KÄMPA PÅ, DU ÄR VÄRLDENS BÄSTA MAMMA! TÄNKER PÅ DEJ!PUSS/DIN J

2009-03-24 @ 11:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress, tack! ;)

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0