Fredag !

Såååå jäävla underbart med Fredag ! woho . . älska älska !  Haley ska åka till H idag och jag vill inte alls lämna bort henne.. Hade velat göra något kul med henne i helgen, speciellt när det är så fint väder.. ska iaf fira en älskling vid halv fem och det hoppas jag Haley hinner vara med på, så hon kan träffa alla och så . .

Ska ta bussen till skolan vid kvart över åtta. ska bli grymt skönt att sätta sig på bussen, det skönaste som finns, denna går direkt till vxö så det är lite booring för då åker jag bara 30 min, åker hellre 50 min .. ;p   Sen ska jag träffa min vän på stationen.. ska försöka hinna med en sak oxå innan jag åker hem .. :)


xoxo /

Kommentera mera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress, tack! ;)

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0