Frispel

Förstår inte vad det är med Haley, fyfan va hon håller på just nu.. hon bara gör allt för att jäklas, jag har försökt leka med henne,måla med henne, busa med henne. men nej nej hon bara slåss och skriker och beter sig förjävligt..!!!! håller på att få ett jävla frispel.. hon lyssnar verkligen inte på vadfan jag säger.. Vi ska iaf ut med kevin och angelica halv ett, och det blir dagens räddning.. känner mig sjukt misslyckad när jag inte kan hantera henne & när hon inte lyssnar, sån jävla tur att hon lyssnar på Ted iaf när han är här .. Asså hon har aldrig varit sånhär innan, hon är så elak idag att man t.om blir ledsen.. usch.. hoppas det är bättre imon annars vet jag inte vad jag tar mig till, för imon sk ajag till arbetsförmedlingen i tre timmar tror jag det är, lycka till att få Haley lugn..


har inte tid mer nu haley bara håller på att slänga sakr och slåss..  . . Ha en bra dag. .;)

Kommentera mera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress, tack! ;)

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0