Godmorgon !

Kan börja i lördags då, låg bakiis hela dagen & åt chips och gosade, helgens föda va nudel & chips. ;p  Vid åtta på lördagskvällen ringde Angelica och frågade om vi va lite sugna på att gå ut, så till slut bestämde vi oss för att följa med till parken, fick lite bråttom för han som skulle köra va här vid nio, hade en timme på oss.. stressigt värre typ.. och när jag stressar så segar jag istället av nån anledning. Iaf, förfesten va helt okej, men parken sög . va så irriterad på en viss människa så jag ville bara hem så jag ringde Johan så hämtade han oss.. träffade dock massa roligt folk .. kul som fan att träffa Ellen och hennes mamma.. :D

Söndag, gos gos gos.. :) sen vid tre hämtade vi Haley och det va älskvärt, åkte till Ted's föräldrar och va där.. alltid lika trevligt. .:D ska fråga om jag får flytta in där.. haha. . det va väl allt igår.. ;P Haley är hemma från dagis idag för hon hostar som fan .. :/  hoppas det blir bättre för jag måste verkligen till skolan denna vecka. annars får jag lösa det på något annat vis. . Frida kanske vill ställa upp på att passa henne några timmar.. :) <3

Kommentera mera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress, tack! ;)

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0