kass uppdatering!

Förlåt fina jessica för dålig uppdatering.. hehe!=)<33

Godmorgon. eller något.. ;P fint väder som faan idag.. =) kallt som fan bara.. mår betydligt bättre idag iaf.. lr aah, lite ångest tror jag att jag har.. men jag vet inte för vad.. bara konstiga känslor i magen.. aja skit i det.. Iaf, ska snart gå till ica för att ta ut pengar till bussen.. Ska till skolan snaaart.. träffa Ronja som ska med till skolan och agera lärare.. denna gången får vi hoppas det går bättre för min del.. hahaa.. har iaf lämnat haley på dagis städat badat, tvättat och gjort mig färdig.. hunnit kolla på avsnittet av den rätta för rosing oxå.. ;D missade det igår..lr aa, kollade film istället.. Ska hämta Haley kvart över fem så sen blir det nog bara att gå ut och gå en runda och sen direkt hem och laga mat, bad mys och sådär..


Jag saknar dig, det gör ont. Men jag kan inte ha folk som gör mig illa i mitt liv. Jag måste tänka på mig och på Haley.. men du ska veta att jag älskar dig så mycket .. <3

Kommentera mera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress, tack! ;)

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0