Knasdag men bra på samma gång !

Ställde klockan på sex i morse, kom upp för en gång skull . väckte Haley tio över ungefär, gav henne välling & klädde på henne lite och så, dagisdags vid sju, Städade som ett as hemma i hela lägenheten.. Har blivit stökigt nu så det blir samma visa imon med dammning och allt va det innebär, dammsugare + skurhink är inte här just nu, skulle verkligen behövas, använder den andra dammsugarn just nu, inte lika bra att använda i hela lägenheten. men men. Måste verkligen skura så måste ha skurhinken i helgen iaf ! ser förjävligt ut på golvet.. ;O sjukt störigt !  Iaf, efter jag städat och tagit det lugnt så kom Frugan hit <3 Vi gick och flyttstädade & sen vid halv fyra hämtade jag Haley på dagis, skulle egentligen hämtat henne två, men då hade jag inte kunnat städa allt så jag ringde och frågade om hon kunde va där till halv fyra & det kunde hon.. Så vid dagiset hade vi bestämt trätt med Angelica & Kevin, hade glömt att jag inte hade vagn så Haley gick en bit & sen så satt hon i knät på Kevin i vagnen, såg så gulligt ut ^^ tog kort på det med !=) Sen skulle Angelica & Kevin med hit & det finns inget Të hemma så vi gick förbi Angelica så hon kunde hämta det, & sen va vi en stund i lekparken och gungade lite och så .. Sen hem, drack kaffe & Të & Haley Och Kevin lekte & hoppade (?) Sen skulle Frugan med bussen vid tjugo i fem men den kom aldrig så hon kom tillbaka ;D & sen gick Kevin & Angelica & då gick frugan jag och haley till ica, köpte cigg och så . Sen gick vi till bussen & jag gick och träffade älskling utanför sitt jobb.. Sen gick haley och jag hem vid halv sju typ, kom hem till en kolsvart lägenhet och fick smått panik eftersom jag är sjukt mörkrädd.. Sprang runt och tände alla lampor som finns & nu sitter jag i soffan och vågar typ inte röra mig för jag tror det finns spöken .. herregud alltså ! sjukt.. men så äre.. kan fan inte va själv .. !! Haley sover sen halv åtta, så började hon gråta nyss, då fick jag för mig att det spökade i hennes rum.. HAHA. så sprang in dit och sen sprang till soffan igen.. ;P hahaa.. Lagar mat just nu med, lite jobbigt att springa ut i köket, haha.  shit va mörkrädd jag är !


Jag hoppas allt löser sig för dig utan en massa jobbigt strul . Jag älskar dig & stöttar dig i allt .. Toschio & Jennie<3


Kommentera mera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress, tack! ;)

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0