Kväll & så

Hallojsan!

Har haft en bra dag. tvättade och städade och blaha, Somnade på bussen, sjukt skönt vare, sen mötte jag Ronja på stationen, vi gick till skolan, det va skit tråkig föreläsning. .Suuuckk ! sen blev det lite matte. lr ganska mycket för att vara jag, Ronja får komma hit varje helg och plugga med mig.. haha.. grym som lärare iaf ;)  Sen ringde Balle så kom hon till min skola & då gick vi och fikade nån timme, va trevligt med massa härligt snack.. Precis vad jag behövde, och efter det har dagen varit hur bra som helst.. Hämtade Haley på dagis kvart över fem och sen handla vi lite och sen hem åt och blaha =) Nu sitter jag här .. & känner mig rätt nöjd med dagen .. Kändes som det va längesen jag va riktigt nöjd över dagen. .=)

Kommentera mera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress, tack! ;)

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0