Lördag !

Jessi, jag kan inte svara på dina sms för jag har inga pengar på mobilen :( men såfort jag fyller på den så messar jag:) men skicka du sms, älskar när jag får sms av dig.. ;D  blir så glad! Mejlar dig istället sålänge=)

Gårdagen då, va väl speciell haha, nej , minnesluckor på det.. ;/  Ronja & Johan kom hit och då drack vi vin och lyssnade på musik och rökte. det är allt jag minns, sen deckade jag, (( såg jag i kameran på bilderna. HAHA, sen ringde jag Ronja för att kolla så jag skött mig ;) )) men vaknade i morse av att jag låg i sängen, hur det nu gick till . .hehe. . sen har vi bara glott på tvn hela dagen och inte fått något vettigt gjort alls.. lite bakis och så. hade mys i sängen och sen somnade jag och vaknade vid fyra, då hade jag inga cigg, lr det visste jag innan jag somnade. gick till ica, va sjukt skönt ute.. värsta sommarfeeling idag. me like .. & sen fettade jag och älskling med chips & cola.. och nu äter vi nudel för andra gången idag.. himla näring i detdär.. haha..

Ska ut och gå med angelica snart.. =)

Kommentera mera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress, tack! ;)

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0