Najs !

Fick en underbar kommentar när jag loggade in här, blev så lycklig.. underbara jävla människa!!! alla sa att du hade tagit livet av dig, jag har föfan sörjt dig och saknat dig och blivit arg för att du hade tagit livet av dig, känner mig så förvirrad, & jag VET att det är du, aldrig ska jag sluta älska dig.. åhh Jessiiii !!!! jag mejlar dig såfort jag kommer hem!


Har små bråttom nu , kom hem från stan för en stund sen, va en bra dag.. Träffade Tessan Frida och Ronja.. vi skulle fika men det blev inte så för vi gick runt på stan lite och snackade och sånt, och min buss hem gick halv ett så vi hann inte riktigt.. ;P  det va mysigt iaf.. med knasheter=) haha. ^^  Skolan gick väl inge vidare, fastnade på varenda tal jävel så läraren va väl trött på att hjälpa mig varje gång. så jag ritade, en skit ful häst.. HAHAHA.. fyfan.. sen skrev jag lite skit om människorna jag såg så tessan kunde läsa.. vågadeinte säga högt.. hahahah.. fyffaaan . .^^ Ska när som helst gå och hämta haley på dagis, snabbt hem igen och packa hennes grejjer och kläder och blahaa..  sen vid tre ska vi till Ted's päron och fira han lite så =) sen kommer H och hämtar Haley där vid fyra halv fem.. efter det, ? inte en aning. .får se helt enkelt. blir alltid lika ensamt och deppigt såfort haley åker . :*(


Ha en bra dag !=)

Kommentera mera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress, tack! ;)

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0