Sovmorgon!

Idag blev det sovmorron, fast vaknade först vid sex eller något för då ringde väckarklockan, :O lite jobbigt.. haha, blev värsta nojjig att Haley skulle vakna då, men det gjorde hon inte som tur va.. lr det kanske hon gjorde men isåfall somnade hon om snabbt.. hon sov hos mig inatt :) vi gick iaf upp vid kvart i nio och det va grymt skönt att sova så länge :)

Igår va vi hemma hos Angelica & Kevin, det va mysigt, vi pratade om allt och inget som vanligt, skönt att man kan öppna sig så mycket för henne!=) Sen kom Mattias och hans flickvän så lekte hans flickvän med Kevin och Haley ;) trevligt,
Vi gick hem vid nio, för egentligen ska Haley sova halv åtta men hon verkade inte super trött. men när vi gick sen märktes det hur trött hon va, hon bara gnällde när vi kom hem sen la hon sig i sängen & somnade. Jag gjorde ingenting typ, funderade och så .. Mår skit dåligt idag, vet inte alls vad jag ska göra.. jag vill inte att det ska vara så, du är allt !!!

Idag vid halv två ska vi gå bort till Angelica & Kevin igen, Kevin fyller 3 år idag så då är det kalas.. :) det blir kul att ha något att göra .. ;p  G R A T T I S    Kevin :)

Kommentera mera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress, tack! ;)

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0