Sovmorgon (?)

Godmorgon ! (( ja det är faktiskt en godmorgon;P ))

Hade ställt klockan på sex men tryckte bara av den hela tiden halvt vaken och halvt i sömnen. hehe.. så vi försov oss, gick iaf upp tio i sju och haley börjar dagis sju, så medans hon åt välling störde jag henne med att klä på henne samtidigt & inget barnprogram, har märkt att allt går sjukt sakta när barnprogram är på.. haha. . vi fick iaf skjuts till dagis =) och sen gick jag hem därifrån så nu är jag hemma & har gjort mig iordning på gammalt smink.. HAH.. hinner inte ta bort det från igår och lägga nytt. . min buss går om 25 minuter.. så passa på att uppdatera lite!=)

När jag kommer till skolan ska jag bara skriva in mig på friskvården sen möta Ronja & därefter ska vi fika igen tror jag, sen åker vi hem till mig vid tio i elva bussen :) Umgås lite och blaha.. sen hämta Haley sen vet jag inte vad vi ska göra efter det. . ;O  blir nog att vara ute en sväng, gå till sjön eller något. .

Ha en bra dag så hörs vi om några timmar !

Kommentera mera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress, tack! ;)

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0