Thinking of you

Halloj igen!
Kom hem från skolan halv tolv och då började jag storstäda direkt och blev precis färdig, sköööönt!!!
Skolan va mys, gjorde fan as mkt på matten, hel nöjd .. sen åt jag baguette med Ronja & drack cola. Mycket roligare att plugga då ;) haha. . träffade Malin (( Frida's syster )) för att lämna Frida's halsduk som hon hade glömt här, det första hon sa va "fan va smal du har blivit" blev så förbannat nöjd.. HOHO...

Ska hämta Haley strax, eller ja vid två. sen ska vi gå till ica och köpa cigg & därefter lekparken innan vi går hem. jävligt mysigt.. Har saknat henne as mycket idag, ikväll ska vi träffa Angelica & Kevin, slipper man vara själv, känns skit najs. .=) Är dock väldigt trött & deppig.. tänker för mycket idag, vet inte riktigt vad jag ska ta mig till.. sitter och överväger olika saker och känner mig helt vilsen . Ikväll blire nog att gråta lite och komma fram till något vettigt.. det ska bli sjukt skönt för jag har förträngt en massa skit way to long ! Det ska bli så skönt att släppa ut allt .. :)

Ha en bra dag !=)

Kommentera mera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress, tack! ;)

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0