två bussar missade & snö

Hallojsan!
Blev inte av med Ronja igår (a) . haha, hon kom tillbaka efter över en halvtimme, missat bussat, lr den kom inte.. ;S helt skumt, har hänt henne två ggr. sen skulle hon ta bussen 16:37 istället, men glömde bort tiden och när hon kollade på klockan va hon 16:36 HAHA.. aja, hon tog iaf bussen 18:15, höll på att missa den med, sprang som attan gjorde vi, men jag borde ätit lite till så hade jag kunnat rulla bort till bussen,, tror inte det är lika jobbigt assÅ ;)

jahaja, idag då? vaknade upp med hur jävla mycket snö som helst, blev lite deppig och så :( dags för den jävla snön att sluta komma, t.om jag är trött på det och jag älskar snön .. eller jag gjorde. Ska iaf ta bussen till skolan kvart över åtta, sen är jag väl inne vid nio & ska möta Ponny där, sen går vi till skolan .. :)

När jag kommer hem ska jag börja städa, riktigt städa alltså. sen vid två hämtar jag Haley.. Ikväll blire väl mys med prinsessan med chips & cola. guld värt minst sagt <3

Kommentera mera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress, tack! ;)

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0