Heeeej!

Fasen va dålig jag är på uppdateringar. .men här kommer lite iaf, så får vi hoppas att jag lägger mer energi på bloggen än jag gjort på senaste.. ^^

Just nu, min prinsessa ligger och sover & jag gick upp för 40 minuter sen.. Får väl se när hon vaknar, Idag ska vi iaf vara hemma . hemmamys till max skulle jag tro .. :)

Annars åker vi båt rätt mycket, och fiskar. det är skit kuuuul .. ^^ Haley gillar det med ..:) Skola, dagis, ångest över vissa val här i livet. Ska gå en kockutbildning i augusti, va där på studiebesök. Känner mig lite besviken över hela grejjen, inte alls som jag trodde så jag är väl inte riktigt lika taggad längre.. men men, en dröm är ju kock så får ju börja någonstans helt enkelt, och hoppas på att det blir bra när man väl börjar där. men det blir det säkert..

Kommer bli väldigt långa dagar för lillen på dagis. :( Halv sju på morronen till kvart i sex på kvällen ungefär.. Inte roligt alls måste jag säga.. men helgerna kommer bli sååå uppskattade med henne.. =)

Allt är bra med oss annars.. vill ni ha frågestund ?

Jag har världens bästa pappa <3

Kommentera mera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress, tack! ;)

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0